2010 m. gruodžio 29 d., trečiadienis

Galbūt taip, ne



Keista. Ar jaučiuosi daug praradęs? Ar jaučiuosi apgautas? Nežinau. Keista. Nežinojau ar JI pasakys TAIP.

Ar žmogaus pastangos visada būna vainikuotos? Ar visada gali gauti tai ką nori, jei labai nori?
Aš manau, kad taip. Bet kaip tada su tais atvejais, kai negauni to ko nori, įdedi daug pastangų, daug investuoji ir negauni nieko? Tik keletą gražių prisiminimų. O gal dar vieną gyvenimo pamoką?

Ne kartą masčiau apie įvairiausius atvejus, įvairiausius scenarijus kas galėtų būti, bet kartais yra taip kaip yra. Galbūt ir ne viskas priklauso nuo žmogaus pastangų ir begalinio noro. Bet ginčytis negalima, žmogus tinkamai veikdamas ir kalnus gali nuversti. Pas mane kambaryje yra gera lotyniška sentencija - AMAT VICTORIA CURAM kas lietuviškai reikštų PERGALĖ MĖGSTA TRIŪSĄ, arba PERGALĖ MĖGSTA PASTANGAS. Žinau, tokie motyvuojantys užrašai kartais tikrai labai padeda. Nes aš tuo tikiu. O Jūs?

Gyvenimas yra ilgas kelias, kurį turime nueiti savu būdu. Ne visada viskas seksis ir ne visada viskas nesiseks. Svarbiausia, tikėti, kad viskas bus gerai, kad eini teisingu keliu, net jei tūkstantį kartų teks apsisukti ir grįžti, net jei tūkstantį kartų išgirsi ne. Bet čia jau mintimis panašėju į Paulo Coelho "Šviesos kario vadovą". Piktas Džeimsas Bondas filmuke "Šeimos bičas" pasakė: 40 NE ir TAIP reiškia TAIP :).


Kita vertus, ar galiu išlikti optimistiškas ir toliau pasitikėti savimi, kai manai, kad padarei viską ką galėjai, jog pradžia būtų gera? Ar padariau nepakankamai? Ne, padariau tikrai pakankamai :)
Esu tikras, tuo, nes esu atkaklus, nes moku padaryti viską, kai siekiu savo tikslo. Taip, man liūdna, esu nusivylęs ir man PIKTA, kad daugybė valandų, dienų, naktų praėjo veltui. Negaliu suprasti kitų žmonių, nors stengiuosi.

Visi žmonės klysta, klystu ir aš. Nors negavau ko noriu, ko tiek siekiau, galbūt kelias į tai daro mane tokį koks aš esu iš tikrųjų. Aš išmokstu naujų dalykų, įgaunu patirties, suprantu ko anksčiau nesuprasdavau. Ačiū tiems, kas daro mane geresniu, ačiū tiems, kurie verčia mane mokytis.

1 komentaras:

  1. kartais:) bet Ramune, TAI taip pat kartais gali virsti nesibaigiančia istorija, arba kitaip: Sizifo akmens ridenimu į kalną:) bet kokiu atveju, viskas gerai, kol tai Tave dar veža:)

    AtsakytiPanaikinti