2013 m. kovo 6 d., trečiadienis

pavasaris?

Esu skaitęs vieną meilės apibrėžimą: meilė, tai abipusis jausmas, sąlygotas abipusės pagarbos ir supratimo. Tačiau ar jis tinka visiems? Manau, ne. Esu ne kartą sakęs MYLIU vaikystėj, per šv. Valentino dieną. Bet tada dar nesupratau to jausmo ir jokiu būdu nesakau, kad suprantu dabar. Tada meilė atrodė tokia paprasta, o dabar - kuo toliau, tuo labiau sudėtinga. Aš nekalbu apie meilę šeimai - ji buvo yra ir bus mano širdyje. Kalbu apie meilę kitam žmogui. Atsimenu, kai praradau visus savo šansus su mergina, kurią baisiai buvau įsimylėjęs - ilgai kankinausi. Panašu, kad net buvo maža depresijos rūšis įsimetus. Tada maniau, kad tas skausmas širdyje, ta tuštuma, tas nusivylimas simbolizuoja kokia tai buvo stipri meilė. Tuo metu, aš tikėjau tuo jausmu ir jis buvo toks, kokį aš supratau. Tai buvo mano tuometinė meilė.

Koks būtų stipriausias prisipažinimas meilėje? Myliu? Tuomet kitam žmogui lieka pritarti arba atsakyti. Esu skaitęs, kaip viena moteris apibūdina savo vyro meilę sau (kai kažkas paklausė kaip sugebėjot tiek metų išgyventi kartu), ji atsakė: kartais ir sau užduodavau tokį klausimą, tačiau kai jis net po šitiek metų, žiūri į mane, kaip į gražiausią dalyką žemėj - negali būti dvejonių. Galbūt negerai pacitavau, bet nemažai metų praėjo po to kai skaičiau. Galima gyvenime taip pat cituoti, tik aš išnaudojau savo progą. Prie šios citatos puikiai prisitaikytų italų tapytojas Sandro Botticelli: „Myliu tą, ką įamžinu, nuo ko žmonija negalės atplėšti akių, ką ji pamatys mano akimis“ (ačiū Leonidui Donskiui už atradimą).

Manau, kiekvienas atranda savo meilės apibrėžimą. Nors tai, nėra lengva užduotis. Sakoma, kad moterys myli ausimis.. Tačiau... Tačiau, kartais nereikia jokių žodžių. Poelgiai, prisilietimai, žvilgsnis padaro tai. Kalba už žmones. Svarbiausia, kad žmogus, kuriam tai adresuota suprastų, jaustų, girdėtų, matytų ar net užuostų:) Jokiu būdu, negalima slėpti šio jausmo. Nori atrodyti nepalaužiamas, neįtakojamas žmogus? Bet kokiu atveju tu būsi tik žmogus, kuris kvėpuoja, mato, girdi, valgo, eina, liečia ir jaučia. O gyvenime, žmogus visada ieško kito žmogaus, artimos sielos, partnerio, vaikų tėvo/mamos. Tai svarbiau už pinigus, svarbiau už visą materialų pasaulį, kurį kuria mūsų karta. Tad metas, atsigręžti į tikruosius dalykus. Linksmybės smagesnės, kai yra tas žmogus šalia, maistas skanesnis, vanduo gaivesnis, vaizdai gražesni, vakarėliai smagesni, vakarai geresni.. Kai jauti..:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą