2010 m. spalio 13 d., trečiadienis

Mintys apie moteris


2006 m.


Nemalonus dalykas sulaukti tokio pat poelgio/ginklo, kuriuo dažniausiai naudojiesi pats. Sunku atsisakyti savo silpnybių, ypač jei tai moterys.

Sunku pasakyti, kas sunkiau.. ar pasielgti blogai su moterimi žinant, kad tai paskutinis kartas, kai ją matai. ar blogai elgtis, kai žinai, jog ji bus šalia.

Vyras, mylėdamas moterį, gali būti geresnis negu yra iš tiesų, moteris, mylėdama vyrą, gali būti blogesnė negu yra iš tiesų.

Vyrai dažnai naudojasi proga pabučiuoti moterį, net jei ji jam iš tikrųjų nepatinka. Jie negalvoja, kad tai blogai. Tai tik vienas kartas. Bet dažnai būna ir antras kartas. o gal ir trečias... o gal ir daugiau..
Moterys šiuo požiūriu tausoja save kur kas labiau. Save gerbianti moteris bučiuoja tik tą kas jai patinka. Tą rekomenduočiau ir vyrams..


Viena mergina, mane supykdė paprasčiausiu būdu, koks gali būti tarp vyrų ir moterų. Ji manimi pasinaudojo. Ji išnaudojo taip, kaip kartais aš išnaudoju kitas merginas.. Žinoma, darau tai su stiliumi, o ji padarė kur kas blogiau... Bučiavosi su kitu neataušus lūpoms. Bet tai gal ir sunkiausia, kai tave išduria tavo ginklu, tik pavojingesniu.

Žinau, kad kartais esu vyriška kalė, bet skirtumas nuo moteriškų kalių, esu tikrai mylintis žmogus. Mylėdamas galiu padaryti bet ką. Galiu sugalvoti geriausią būdą tave pabučiuoti, suniausią kelią tave nurengti ir tobuliausią jausmą tave mylėti.

Aš galiu tave mylėti iš visos širdies.. bet kai kažkas neišeis, aš galiu išeiti ir rasti kitą moterį... su ja praleisti naktį, bučiuotis, mylėtis.. bet visuomet grįšiu pas tave.. visuomet.. ir mylėsiu tave dar stipriau, nes tu esi mano moteris.

Turbūt nuostabiausia vyro savybė yra žiūrėti į moterį, taip lyg ji būtų pats gražiausias dalykas pasaulyje. Mačiau tokių moterų ir ne vieną.. kiekviena iš jų buvo verto tokio žvilgsnio.. Taip kaip žiūri vyras, kuris prieš save mato gražiausią dalyką žemėje. O jūs matėte tokių moterų?

1 komentaras:

  1. turėjau paminėti, kad tai rašiau labai seniai (2005) ir perkėliau iš lapo popieriaus:) nemažai pasikeitė, bet Tavo knygą paskaitysiu :) būtinai.

    AtsakytiPanaikinti