2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis

It‘s too late to appologize? Part II


Pirma dalis čia.

2007 Borås, Švedija.

Jau trečia savaitė nemačiau jos.

Buvau žioplas, kad nepasiėmiau jos telefono numerio. Ar bent nepabandžiau!!! Juk geriau gailėtis padarius, negu nepadarius. Na bet medinės kojos apribojo judėjimą, o drebantis balsas apribojo kalbėjimą.

Dar viena mokslo savaitė baigta, jau trinu rankas pagalvojęs apie savaitgalį. Bus kūl. Raulis jau rašė kur preParty. Bus visi Chorchė, Migelis, Davidas, Martinas ir kiti. Super. Bus viskio ir judesio :)
Taip ir vyksta. Visi jau dainuoja: Alco alco... nepamenu žodžių, bet jie vieninteliai turi tokią dainą apie alkoholį :) sėdam į autobusą ir judam į miestuką. Šį kart taikinyje SWING klubelis įdomiu pavadinimu, bet labai jau smagus. Prie klubo jau pradeda formuotis eilė, ir mes stojam į ją. Antras įdomus dalykas, kaip žmonės randa bendrą kalbą laukdami eilės į klubą. Net su švedais, kurie nemėgsta užsieniečių yra apie ką pašnekėti:)

Mes viduj, muzika garsi, kortų stalai apgulti, baras taip pat. Iki vidurnakčio čia happy hour - visi gėrimai už pusę kainos. Tai gudresni ir po tris pasiima :) nes kitaip kainos tai gali nuvaryti bado keliu.
Šokam savo ratuke, dainuojam visu balsu ir kitaip gerai leidžiam laiką. Ir staiga... Ką gi aš matau!!! Ogi mažiulė iš H&Y tūso:) ji mane pamatė, ji mane pamatė!!!:) na neišsiduodu, kad viena koja jau vėl medinė :) stay cool stay cool... Jau matau Raulis žvengia. Jau pasakojau jam, kaip man patinka ta mergaitė.

Mindaugai, arba nueini arba amžinai liksi čia stovėt, priaugs koja prie grindų ir liksi lopo vietoj - tariu pats sau. Nusijuokiu. Bet ne taip lengva, antra koja tarsi prirakinta. Pažiūriu į mažiulę. Ji tik su drauge, be to ambalo. Puiki proga. Jei ne kojos. Brr... Aš negaliu prieiti. negaliu.

Pačiu laiku Raulis nutempia mane prie baro.
- Hey, Mendez, what happened? Did you got her number?
Kokį number, kai net labas nepasakiau. Vos ne vos pamojavau ranka. Tai kai atmojavo mažiulė, širdis nukrito ten, kur dažniausiai būna batai.

Daina po dainos priartėjo antra valanda. Šitam mieste visi klubai užsidaro II nakties ir tada gali staugti vilko balsu, nieko nebus, Todėl pas mus yra išvystyta afterparčių sistema. Maistas ir alkoholis įeina į sąrašą.

Jau muzika pritildyta, žmonės skirstosi.
- Mindaugai, arba tu eini arba... arba... Vėl tariu sau ir nežinau kaip užbaigti.

Aš einu prie jos, baisu kur neužsikabint su tokiom kojom. Arba nepasakyti kokios nesąmonės.
- Hi, sugar - Sakau.
- Hi - atsako ji.

TAIP!!! TAIP!!!! Aš turiu jos numerį. Aš turiu jos numerį ir jos vardas Rofia. Įdomus. Dar porą kartų pasitikslinu, kad neapsirikčiau. Susiskambinsim sakė, arba susirašysim. Super Super Super. Ji iš Tailando, bet jau ilgai gyvena čia. Oho. Tailandas. Nesu sutikęs žmonių iš Tailando.

Reikia įsivaizduoti vaiką, kuris ką tik gavo didžiausią saldainį. Šypsena tai iki lubų. Laimingas, kaip milijoną laimėjęs. Atsisveikinu ir grįžtu prie draugų. Visi juokiasi. Plekšnoja per petį.
- Well done Mendez, well done. She's a gorgeous.

Žinau. Ji super gorgeous. Ji Rofia. Iškart parašau žinutę - kviečiu kavos. Ji sutinka. Ryt.

Tęsinys jau greitai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą